#100641: "Lagoon and steppe should let you do an action"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
I don't think so
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
I don't think so
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
I don't think so
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
I don't think so
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
I don't think so
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
I don't think so
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v117
Bejelentés előzmények
I'm afraid I don't understand what you mean. Lagoons and steppes allow you a special action in addition to the classic actions (map or claim).
Table 550622263
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
