#104757: "Tree frog counting wrong displayed"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v111
Bejelentés előzmények
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
