#130688: "Ziele beanspruchen / Titel Space"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
Zug 410
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Zug 410
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
Zug 410
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
Zug 410
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Zug 410
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Zug 410
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v126
Bejelentés előzmények
Previously, it checked if you can score a scoring card and presented you with the button only if this was the case.
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
