#160307: "Bathhouse should work with 1 tile in bag"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
145
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
145
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
145
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
145
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
145
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
145
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v132
Bejelentés előzmények
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
