#163684: ""let the French fight", blocks also British Indian units"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v134
Bejelentés előzmények
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
