#179849: "Un jardinier execute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pon"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
Bejelentés előzmények
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
