#40834: "Discarding skips the turn of the 3rd tribe"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
Yes, move 90
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Yes, move 90
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
Yes, move 90
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
Yes, move 90
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Yes, move 90
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Yes, move 90
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
Bejelentés előzmények
In the gameplay section of the rules, playing cards and choosing to discard aren't really described as normal/not normal.
In that case, players would have to play for the 3rd tribe even after discarding a card. If so, should the 3rd tribe be played after drawing a card? The rulebook kinda emphasizes that when you choose to play a card, you play THEN you draw, but for the discard action, it seems more like a simultaneous action
But maybe the current interaction is the intended procedure, as the rulebook heavily implies that playing cards is the normal action.
Anyway, I cound't find any clarification of this, and maybe i just didn't understand the rules for 2 players
When you discard a card, this is your only action. You DON'T play cards for the third tribe in this case. The rulebook indeed leaves room for interpretation here.
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
