#48882: "In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
-
• Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
-
• Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. • Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. • Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
-
• Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
-
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
-
• Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. • Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
-
• Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. • Milyen böngészőt használsz?
Safari v14.1
Bejelentés előzmények
Thanks for the report, I'll work on fixing this oversight as soon as possible.
Regards,
Ottoreg.
Fix in the upcoming patch.
Game ID 293705397, move #25
when you activate a spell as the last move it counted as a weapon.
Was it already activated before the last move in a certain round i did not count as a weapon.
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
