#51649: "problème avec déclenchement du bonus 14 ligne Beijing"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
Valider la pose de ma loco 10.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Valider la pose de ma loco 10.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
Valider la pose de ma loco 10.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
Valider la pose de ma loco 10.
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Cette action n'est pas autorisée par les règles : Vous avez débloqué un jeton avantage mais ne l'avez pas placé.
Le problème c'est qu'au déclenche de l'action, cela me propose pas de prendre mon bonus... • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Valider la pose de ma loco 10.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Valider la pose de ma loco 10.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v95
Bejelentés előzmények
Pour les similitudes:
- déclenchement du bonus 14 ligne Beijing (choix bonus 4 déplacement de rails)
- déclenchement ensuite d'une pose de locco en position 1 sur ligne Beijing
A la validation des actions, erreur avec message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null"
Pb reproductible , la touche F5 ne résout rien.
Navigateur: Version 1.34.80 Chromium: 97.0.4692.71 (Build officiel) (64 bits)
Reproduit sur téléphone également (Androide 11)
Détail actions:
2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #13 → BEIJING-BAOTOU #14 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #5 → → Emplacement pour une usine #17 → → Locco9 BEIJING-BAOTOU → Réserve → → Emplacement pour une usine #18 → → TOKYO-OSAKA #4 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null" occurs when i validate actions.
Détail actions:
Conducteur 14 : 2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #14 → BEIJING-BAOTOU #15 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #6 → → TOKYO-OSAKA #5 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Move #175
Progress 86%
The same from above.
When using a Locomotive #9 at Beijing in addition to #4 and #1, I should unlock Idea token un 14, but it doesn't work and, moreover, system says it's not allowed by the rules: "Operation is not allowed by the rules: You unlocked Advantage Token but did not place it".
I cannot place it if system does not offer me the chance!
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
