#57958: "When last card is UFO, you can't draw a card."
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
yes, 235348830
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
yes, 235348830
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
yes, 235348830
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
yes, 235348830
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v97
Bejelentés előzmények
This rule only applies if you have only UFO in your hand, that is, if you draw a UFO on the next turn after you have zero cards in your hand.
I saw in the replay that I do not have UFO only in my hand.
When you have zero cards in your hand and it's your turn to draw a UFO, you should get another card, but it didn't work in certain cases.
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
