#69029: "Asked to discard in the middle of action and not at the end"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
move 157
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
move 157
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
move 157
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
move 157
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
move 157
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
move 157
• Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Milyen böngészőt használsz?
Mozilla v5
Bejelentés előzmények
In this situation, these 2 statements contradict
-A player can't have more than 7 cards at the end of their action
- A player can temporarely go over the limit and then immediatly discard down to the limit
temporarily, to go over the limit and then immediately discard any card(s) in hand down to the limit."
The rule is about drawing a resource card, you can can go over the 7-limit to not forbid you yo draw a new resource card but immediately, you have to discard one of them.
So, there is no bug, you have to discard your card right after you draw the exceeding card.
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
