#71712: "misère non aignalée"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v105
Bejelentés előzmények
Merci pour ce rapport détaillé. Dans cette implémentation, une misère d'Honneurs correspond à ni tête, ni bout, donc effectivement vous ne pouviez pas déclarer.
D'autres versions du Tarot donnent des règles différentes dont celle que vous avez décrite ici (misère de Tête = pas de tête uniquement), mais, étant donné que les misères ne font plus partie des règles FFT, il a fallu trancher.
Je précise également le cas échéant (je ne suis pas allé voir si c'était le cas ici) qu'aucune misère ne peut être déclarée lors d'une manche Goulash.
Belles parties !
Wood
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
