#81193: "Flamethrower Tank close-assaulting Cave On Hill rolled only 1d"
Miről szól ez a jelentés?
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Mi történt? Kérünk, válassz az alábbiakból
Kérjük ellenőrizd, hogy nincs-e azonos tárggyal már jelentés!
Ha igen, kérjük SZAVAZZ erre a jelentésre! A legtöbb szavazattal rendelkező jelentéssel kiemelt PRIORITÁSSAL foglalkozunk
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Részletes leírás
-
• Kérjük másold be a hiba üzenetet, amit kaptál, ha volt ilyen.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Kérjük mondd el, hogy mit szerettél volna csinálni, mit csináltál és mi történt
Yes. Move 163.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Yes. Move 163.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• Mit láttál a képernyőn, amikor blokkolva lettél? (Üres képernyő? A játék felületének egy részét? Hiba üzenet?)
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• A szabályok melyik részét nem vette figyelembe a BGA adaptáció
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Ez a szabály áthágása látható a visszajátszásban? Ha igen, melyik lépésszámnál?
Yes. Move 163.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• Melyik játékbeli akciót akartad csinálni, amikor a hiba előjött?
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Mit akartál csinálni, hogy ezt a játékbeli akciót elindíthasd?
Yes. Move 163.
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• A játék melyik lépésénél lépett fel a probléma? (mi volt a kiírt utasítás?)
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Mi történt amikor megpróbáltad ezt az akciót (hiba üzenet, játék státusz üzenet, ...)?
Yes. Move 163.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• Kérjük, írd le a megjelenítési hibát! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• Kérjük, másold az angolul megjelenített szöveget, ahelyett, hogy lefordítanád a Te nyelvedre! Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Létezik ez a szöveg a fordítási rendszerben? Ha igen, több mint 24 órája lett lefordítva?
Yes. Move 163.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
-
• Kérjük magyarázd el a javaslatodat pontosan és tömören, hogy amennyire lehet, könnyen érthető legyen, mire is gondolsz!
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Milyen böngészőt használsz?
Google Chrome v109
Bejelentés előzmények
Here is the standard rule for Flamethrower Tanks, pasted from a PDF of the rulebook where they were introduced: "Armor units equipped with Flame Thrower weapons move and battle like a Standard Armor unit. However, in Close Assault Combat, the Armor unit's Battle Dice reduction in difficult terrain is limited to a maximum of 1."
Screenshot from rulebook: boardgamegeek.com/image/7342738/memoir-44-league
Please see also the Summary Card in the Memoir Game Cards Database: www.daysofwonder.com/memoir44/en/content/cards_compendium/?id=troop_13
FYI, I was playing this SFTF scenario to test whether it could be used in a tournament. This scenario was used in a tournament in Memoir Online in January 2014 without any problems reported. However, last night in BGA I found several errors in my playthrough. The Flamethrower Tank and Sniper errors were clear, unambiguous bugs based on the badges used on the units.
I also found a third error, regarding the landmines, which I emailed the scenario's designer about last night before reporting, to check my facts. I will submit a bug report on that if and only if I receive confirmation from the designer.
The scenario also includes a nonstandard rule with objective medals, but because that is nonstandard, I'm not reporting it. I also found errors in two other scenarios, but am not reporting them because they could have been omissions on the part of the designers.
Does this mean that all existing scenarios containing Flamethrower thank must be found and revised? (That would be challenging if scenario creators can't be found.) Or can the rule be implemented for standard armor with the badge?
Hozzáadni valamit a jelentéshez
- Másik asztal ID / lépés ID
- az F5 megoldotta a problémát?
- Milyen gyakran jön elő a probléma? Minden alkalommal? Véletlenszerűen?
- Ha van screenshot-od erről a bugról (ajánlott), használd a Imgur.com, hogy feltöltsd, majd másold be a linket.
